Sposoby trenować swój niespokojny umysł spać!

Sposoby trenować swój niespokojny umysł spać!Bezsenność-częste skargi, które wpływają na aż 70 milionów amerykanów.

Faktycznie, co piąty z nas śpi mniej niż sześć godzin na dobę. Kiedy twój mózg odmawia współpracy z zegarem, oto kilka sposobów, których można spróbować uwieść swój mózg, aby podążać za swoim ciałem w la-La-Land.

Opuść termostat ciała.

Bardziej zimne ciało oznacza wolniejsze tempo serca który zwiększa prawdopodobieństwo ospałość http://topdj.pl/. Jeśli nie akceptujecie zimny prysznic (i kto to robi?), a następnie przechowywać w lodówce lub zapoznać się przyjemny ciepły prysznic lub kąpiel, co prowadzi do szybkiego obniżenia temperatury, jak tylko wyjść z niego.

Śpij spokojnie.

Co przyciąga uwagę w nocy: piżama z dzianiny lub linka koszula nocna? Śpij nago. Obudzić się z powodu nocnego pocenia? Zainwestuj w stały wentylator, który można umieścić w zasięgu ręki, i włącz go. Masz na poduszce pies się dusi? Kup dobrą psią łóżko dla płci i nalegać na to, aby twój pies ruszał. Obudził szczekający pies z sąsiedztwa? Włącz wentylator lub inną formę białego szumu, aby to zamaskować. Twój partner chrapie? Zainwestuj w wysokiej jakości zatyczki do uszu lub wybierz dwie noce w ciągu tygodnia, kiedy jesteś (lub nie) może lepiej spać na kanapie. W ciągu najbliższych kilku dni, należy zwrócić uwagę na to, że narusza Twoje lżejsze okresy snu i napraw te czynniki rozpraszające, aby pomóc ci dłużej spać.

Poznaj środki oddychania.

Poznaj środki oddychania.To dobre ćwiczenie w okresach zwiększonego lęku, a także w nocy, aby zmniejszyć częstość akcji serca i ciśnienie krwi. Wdychać w ciągu czterech sekund, a następnie wstrzymaj oddech na siedem sekund. Następnie wydech w ciągu 8 sekund. Powtarzaj, powtarzaj, powtarzaj, aż poczujesz się bezpieczniej i spokojniej. To powinno pomóc złagodzić uczucie senności.

Świadomie rozluźnij swoje ciało od jądra na zewnątrz.

Rozluźnij klatkę piersiową; jak prawdziwy i pełny relaks? Teraz skoncentruj się na szyi i głowie. Rozluźnij ramiona, a następnie ręce. Rób to bardzo ostrożnie. Rozluźnij brzuch i dalej schodzić w dół ciała, celowo relaks każdą grupę mięśni. Następnie wykonaj ćwiczenie oddechowe powyżej. W końcu, niech ciało wasze jest spokojny zanurzyć się w swoje łóżko-poczuj to? Całkowicie zamknij oczy i spójrz, jak wszystko może być ciemny (jeśli to nie jest tak, zainwestuj w maskę dla oczu). Pomyśl o tym, jak ciężkie powieki i dryfować.

Przestań koncentrować się na tym, że jeszcze nie śpisz.

Przestań koncentrować się na tym, że jeszcze nie śpisz.Nie włączaj urządzenia elektronicznego; to nie pomoże ci zasnąć! Nie włączaj telewizora i nie bierz do ręki książkę. Miej oczy zamknięte i po prostu pozwól swojemu umysłowi odejść. Pamiętaj swoje najlepsze czasy lub psychicznie opisz swój dzień. Po prostu “bądź” w momencie, gdy chwilę nie porwie cię w inne miejsce.

Przyznaj się, że dzisiaj to już koniec.

Z dzisiejszych koncernami już nic na to nie poradzimy, a jutrzejszy dzień przyniesie swoje obawy. To jest okres karencji, aby odpocząć, aby można było znaleźć siły, aby wznieść się i błyszczeć jutro. Przypomnij sobie o znaczeniu snu; zwiększa odporność i zmniejsza ryzyko rozwoju cukrzycy, wysokiego ciśnienia krwi i chorób serca. To pomaga w przytrzymaniu pamięci i zwiększa ostrość.

Zapomnij recepty leki czegoś za bardzo rzadkich nocy; stają się kulami, że będziesz wtedy potrzebne są długofalowe, które będą przerywać naturalny proces organizmu. Jeśli żaden z tych środków nie pomaga lepiej lub dłużej spać, skontaktuj się z lekarzem, aby upewnić się, że nie ma obturacyjnego bezdechu sennego.

Tymczasem, przypomnij sobie, jak relaksujesz się, że można uzyskać senny, bardzo senny…