Month: January 2019

Sposoby trenować swój niespokojny umysł spać!

Sposoby trenować swój niespokojny umysł spać!Bezsenność-częste skargi, które wpływają na aż 70 milionów amerykanów.

Faktycznie, co piąty z nas śpi mniej niż sześć godzin na dobę. Kiedy twój mózg odmawia współpracy z zegarem, oto kilka sposobów, których można spróbować uwieść swój mózg, aby podążać za swoim ciałem w la-La-Land.

Opuść termostat ciała.

Bardziej zimne ciało oznacza wolniejsze tempo serca który zwiększa prawdopodobieństwo ospałość http://topdj.pl/. Jeśli nie akceptujecie zimny prysznic (i kto to robi?), a następnie przechowywać w lodówce lub zapoznać się przyjemny ciepły prysznic lub kąpiel, co prowadzi do szybkiego obniżenia temperatury, jak tylko wyjść z niego.

Śpij spokojnie.

Co przyciąga uwagę w nocy: piżama z dzianiny lub linka koszula nocna? Śpij nago. Obudzić się z powodu nocnego pocenia? Zainwestuj w stały wentylator, który można umieścić w zasięgu ręki, i włącz go. Masz na poduszce pies się dusi? Kup dobrą psią łóżko dla płci i nalegać na to, aby twój pies ruszał. Obudził szczekający pies z sąsiedztwa? Włącz wentylator lub inną formę białego szumu, aby to zamaskować. Twój partner chrapie? Zainwestuj w wysokiej jakości zatyczki do uszu lub wybierz dwie noce w ciągu tygodnia, kiedy jesteś (lub nie) może lepiej spać na kanapie. W ciągu najbliższych kilku dni, należy zwrócić uwagę na to, że narusza Twoje lżejsze okresy snu i napraw te czynniki rozpraszające, aby pomóc ci dłużej spać.

Poznaj środki oddychania.

Poznaj środki oddychania.To dobre ćwiczenie w okresach zwiększonego lęku, a także w nocy, aby zmniejszyć częstość akcji serca i ciśnienie krwi. Wdychać w ciągu czterech sekund, a następnie wstrzymaj oddech na siedem sekund. Następnie wydech w ciągu 8 sekund. Powtarzaj, powtarzaj, powtarzaj, aż poczujesz się bezpieczniej i spokojniej. To powinno pomóc złagodzić uczucie senności.

Świadomie rozluźnij swoje ciało od jądra na zewnątrz.

Rozluźnij klatkę piersiową; jak prawdziwy i pełny relaks? Teraz skoncentruj się na szyi i głowie. Rozluźnij ramiona, a następnie ręce. Rób to bardzo ostrożnie. Rozluźnij brzuch i dalej schodzić w dół ciała, celowo relaks każdą grupę mięśni. Następnie wykonaj ćwiczenie oddechowe powyżej. W końcu, niech ciało wasze jest spokojny zanurzyć się w swoje łóżko-poczuj to? Całkowicie zamknij oczy i spójrz, jak wszystko może być ciemny (jeśli to nie jest tak, zainwestuj w maskę dla oczu). Pomyśl o tym, jak ciężkie powieki i dryfować.

Przestań koncentrować się na tym, że jeszcze nie śpisz.

Przestań koncentrować się na tym, że jeszcze nie śpisz.Nie włączaj urządzenia elektronicznego; to nie pomoże ci zasnąć! Nie włączaj telewizora i nie bierz do ręki książkę. Miej oczy zamknięte i po prostu pozwól swojemu umysłowi odejść. Pamiętaj swoje najlepsze czasy lub psychicznie opisz swój dzień. Po prostu “bądź” w momencie, gdy chwilę nie porwie cię w inne miejsce.

Przyznaj się, że dzisiaj to już koniec.

Z dzisiejszych koncernami już nic na to nie poradzimy, a jutrzejszy dzień przyniesie swoje obawy. To jest okres karencji, aby odpocząć, aby można było znaleźć siły, aby wznieść się i błyszczeć jutro. Przypomnij sobie o znaczeniu snu; zwiększa odporność i zmniejsza ryzyko rozwoju cukrzycy, wysokiego ciśnienia krwi i chorób serca. To pomaga w przytrzymaniu pamięci i zwiększa ostrość.

Zapomnij recepty leki czegoś za bardzo rzadkich nocy; stają się kulami, że będziesz wtedy potrzebne są długofalowe, które będą przerywać naturalny proces organizmu. Jeśli żaden z tych środków nie pomaga lepiej lub dłużej spać, skontaktuj się z lekarzem, aby upewnić się, że nie ma obturacyjnego bezdechu sennego.

Tymczasem, przypomnij sobie, jak relaksujesz się, że można uzyskać senny, bardzo senny…

Jak stać się smukłą przez 3-10 dni

Zawsze chciałem wyglądać szczuplejsze i dopasowanie natychmiast, aby pokazać swoje dobrze stonowanych ciało na wakacje, sylwestrowej imprezy, wesela kuzyna lub ogromny chcesz? Jeśli tak, to mamy wskazówki, https://www.cnsfoundation.org/sliminazer/ aby wyglądać cieńsze, cieńsze, cieńsze i lepiej od razu. Nie, to nie jest złudzenie optyczne.

Zawsze chciałem wyglądać szczuplejsze i dopasowanie natychmiast, aby pokazać swoje dobrze stonowanych ciało na wakacje, sylwestrowej imprezy, wesela kuzyna lub ogromny chcesz? Jeśli tak, to mamy wskazówki, aby wyglądać cieńsze, cieńsze, cieńsze i lepiej od razu. Nie, to nie jest złudzenie optyczne.Jeśli masz 3 dni, 7, 10, 14 dni, 2 tygodnie lub 1 miesiąc, można korzystać z tych wskazówek, aby wyglądać cieńsze do wielkiego dnia.

pić wodę Zacznij dzień od szklanki lub dwóch czystej wody. Badanie wskazywało na to że pije rzecz wody pierwszy w Ranku pomaga krok rozpocząć swój metabolizm i pomoc usuwa toksyny z organizmu. Ponadto, jeśli chcesz się napić, to zrób wodą, ponieważ woda to napój i nie ma kalorii. Zwykła woda butelkowana oraz pomaga kontrolować głód i zapobiega spożywanie niepotrzebnych kalorii. Przełącz się na wodę lub zielona herbata i poczuj różnicę w ciągu dnia.Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej zielonej herbaty, aby schudnąć.

Spacer Po Posiłku Jeśli nie są przeznaczone do biegania lub ćwiczeń fizycznych, to u nas może być coś dla ciebie łatwiejsze. Spróbuj po każdym posiłku spacerować po dziesięć minut. To może pomóc spalić trochę kalorii szybko i pomóc w trawieniu.

Czy wiesz, że 5-minutowy spacer wkrótce po każdym posiłku może zwiększyć dzienny poziom cukru we krwi w większym stopniu niż jeden 45-minutowy spacer rano.

Naukowcy twierdzą, że spacer po posiłku pomaga oczyścić glukozę z krwi po części dlatego, że już ją wchłania mięśniami. Następnym razem po jedzeniu przegap sofa i wybierz się na spacer.

Czy wiesz, że 5-minutowy spacer wkrótce po każdym posiłku może zwiększyć dzienny poziom cukru we krwi w większym stopniu niż jeden 45-minutowy spacer rano.Naukowcy twierdzą, że spacer po posiłku pomaga oczyścić glukozę z krwi po części dlatego, że już ją wchłania mięśniami. Następnym razem po jedzeniu przegap sofa i wybierz się na spacer.Jedz Więcej Błonnika Pokarmy bogate w błonnik są dobre dla twojego zdrowia i utraty wagi. Bogate w błonnik produkty mogą pomóc zwiększyć utratę masy ciała, pomagając ci czuć się pełniejsze po posiłku. Ale większość z nas zjada tylko połowę błonnika. Produkty bogate w błonnik wymagają zwykle więcej czasu na żucie, co daje organizmowi czas na rejestrację, kiedy nie jest już głodny, więc masz mniejsze szanse się przejeść. I włókno diety także miewają skłonność być mniej “energią gęste”, więc połowy mają niewiele kalorii dla tego samego Woluminu jedzenia. Tak, to najlepszy sposób, aby dodać więcej błonnika w diecie-rozpocząć dzień z zapakowanego w błonnik śniadania w formie owsa, pełnych pszennych płatków i musli. Ponadto, goście mogą zamówić owoce i rozpocząć posiłek z miski świeże sezonowe sałaty.

jest w domu W miejskich indian z Nowe restauracje są otwarte każdego dnia człowiek zjada średnio 4 razy w tygodniu poza domem. Dla niektórych naprawdę zapracowanych profesjonalistów liczba ta wynosi średnio jednego posiłku dziennie. Chociaż w dzisiejszych czasach restauracje oferują bardziej pożywne posiłki, wybór jest często ograniczona. Większość produktów, które serwowane są w restauracjach zawierają dużą ilość tłuszczu i kalorii, i mogą one być szkodliwe dla zdrowia, jeżeli są spożywane w regularnych odstępach czasu. Ponadto, różni się w pełni kontrolować to, co dzieje się w kuchni w restauracji. Jeśli jesz w domu, masz większą kontrolę nad tym, jak przygotowuje się jedzenie. Żywienie w warunkach domowych jest jednym z najlepszych sposobów promowania zdrowego stylu życia i odchudzania. Spróbuj ograniczyć swoje pikniki w tygodniu i poczuć różnicę.

Jedz mniej soli Spokojnie ze słodkimi przekąskami, takimi jak namkeen, frytki, ogórki, precle i przetworzone produkty z wysoką zawartością sodu. Jako środek konserwujący w takie produkty dodawana jest dodatkowa sól.

Pompek / przysiadów Na dzień dzisiejszy jedną z najbardziej skutecznych ćwiczeń na spalanie kalorii. Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu, cierpliwości lub sprzętu, po prostu stań na podłodze za pomocą prostych pompek i przysiadów. Pompki i przysiady wymagają zaledwie 15 minut swojego czasu, a wyniki, jak spędzasz trochę czasu pocić się na siłowni. Oba fantastyczne ćwiczenia, aby spalić tłuszcz, ton ręce i nogi w jak najkrótszym czasie.

Sól zawiera sód i produkty z wysoką zawartością sodu powoduje zatrzymanie wody w organizmie, co może sprawić, że będziesz wyglądać napompować. Ponadto, sól jest tak wciągająca, że nie może być zadowolony z samego chipa. Będziemy chcieli jeść cały pakiet. Smutna wiadomość jest taka, że saszetka mały chipsów prawie 500 kalorii! Tych kalorii potrzeba co najmniej 45 minut biegu, aby spalić. Mamy prostsze rozwiązanie: po prostu pomiń ten pakiet, aby uniknąć zbędnych kalorii i schudnąć!Więcej, aby dowiedzieć się, dlaczego unikać przetworzonych produktów?

Pracować Tak, dobrze przeczytaliście: uciekajcie. Bieganie pomaga spalić kalorie, zmniejszyć stres i tłumić hormonów apetytu. Jeśli jesteś przyzwyczajony do chodzenia, to dodaj trochę biegania w przerwach. Jogging / bieganie pomoże ci spalić więcej kalorii i dźwięk szybciej, niż chodzić w tym samym czasie! Ale na tym nie koniec. Badanie potwierdza, że trening lubią biegać wynik w “po oparzenie” który znaczy że jeden kontynuuje spalić więcej kalorii przez tak długo, jak 2 godziny po tym, jak zatrzymali mnie podbiec.

Pompek / przysiadów Na dzień dzisiejszy jedną z najbardziej skutecznych ćwiczeń na spalanie kalorii. Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu, cierpliwości lub sprzętu, po prostu stań na podłodze za pomocą prostych pompek i przysiadów. Pompki i przysiady wymagają zaledwie 15 minut swojego czasu, a wyniki, jak spędzasz trochę czasu pocić się na siłowni. Oba fantastyczne ćwiczenia, aby spalić tłuszcz, ton ręce i nogi w jak najkrótszym czasie.